Kuźnia Smaku - Ełk

Ełk - Kuźnia Smaku
Restauracja Kuźnia Smaku jest położona przy samym jeziorze i ma mocno przytulny klimat. Stoliki są oddzielone od siebie ściankami, co akcentuje mocno intymność. Nikt na Ciebie nie patrzy, można spokojnie pomyśleć. Ostatnio pisałem, że chodzą za mną placki ziemniaczane. W karcie zamówiłem więc danie brzmiące "Smażony schab w sosie z rydza i prawdziwka uzupełniony plackami ziemniaczanymi" No kurde normalnie pełnia szczęścia, placki, grzyby i na dodatek schab. Zawsze mówiłem, że z placków najbardziej lubię placki wieprzowe a tu taka kombinacja alpejska. Zamówiłem jeszcze sandacza który podano ze szparagami i kluskami śląskimi bo byłem mega zaciekawiony jak będzie smakowała kombinacja klusek śląskich z rybą. Kożdy Ślonzok z dziada pradziada powie ci że "kluski ślunskie je się roladom i modro kapustom" Połączenie zaskakujące ale naprawdę bardzo dobre a rybka tak usmażona że ludzie !!! Pyszna, chrupiąca panierka. Mega.
Całość zapiłem zasłużoną po dniu pracy szklaneczką chmielowego trunku. Kiedyś przeczytałem, że szklanka piwa zawiera kupę kalorii i w pierwszym momencie pomyślałem, że chyba trzeba zrezygnować z jedzenia Emotikon smileOstatni tekst, który napisałem o Kuchni Smaków z Giżycka komentowałem na PRV z jednym z moich znajmoych na fb. Stwierdził, że chyba nie akceptuję swojego wyglądu skoro tyle razy wspominam o swoim misiowatym brzuchu. Może coś w tym jest i miałem nie akcentować tego w tym tekście ale raz sobie jednak pozwolę. Wiecie jaki jest najlepszy sposób na zrzucenie wagi ? Odwrócić głowę w prawo, potem w lewo i powtarzać tę czynność zawsze gdy proponują jedzenie. Ale co do cholery mam zrobić że po każdym skręcie głową widzę ciekawą restaurację, gdzie można spróbować czegoś nowego, poznać nowych ludzi Emotikon smile
Ale i tak mam do tego dystans, nie jak kobiety. Najnowsze badania dowodzą, że kobieta, która ma kilka kilogramów nadwagi żyje dłużej niż mężczyzna, który o tym wspomni. Ja kiedyś nawet próbowałem zmniejszyć ilość brzucha w bruchu. Wstałem rano o 6, położyłem się na podłodze, żeby robić brzuszki i obudziłem się o 11. Tym samym napisze to co każdy, kto ma jakieś mocne postanowienie. Zacznę od jutra, a że codziennie jest jakieś jutro to pozostanie i chyba być jaki jestem Emotikon smile
Podsumowując restauracje wpisuję na stronie kalendarza, gdzie warto wrócić i na pewno wrócę. Po kolacji pozwoliłem sobie poprosić kucharza aby uścisnąć mu dłoń za smaczne jedzenie. Nie wiem czemu spodziewałem się faceta, ale wyszła starsza, uśmiechnięta pani. Od razu zrozumiałem w czym tkwi tajemnica dobrej kuchni Kuźni Smaków. Gotuje serce i doświadczenie domowej kuchni dlatego czuć klimat kuchni mojej mamy. Takiej, do której zawsze się wraca myśląc o przyjemności jedzenia. Wrócę tu przede wszystkim na naukę, jak się przygotowuje taką rybkę a ja obiecałem przyrządzić Plince z pomoćką z Mazurskich SmakówEmotikon smile Kuźnia Smaków w Ełku to miejsce faktycznie gdzie gotują fachowcy. Kowale dobrego jedzenia
Share on Google Plus

About Obiektywnie o niczym, subiektywnie o wszystkim

Cześć, mam na imię Mariusz. Piszę sobie o wszystkim i o niczym. Czasami poważnie ocenię sobie jakąs firmę lub restaurację, albo też przetestuję jakiś produkt, albo zwyczajnie napisze o czymś co mnie denerwuje lub bawi. Enjoy.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentarze :

Prześlij komentarz