Restauracja Hammurabi Olsztyn


Idę o zakład, że nie mam wśród znajomych osoby, która by nie wiedziała ilu policjantów jest potrzebnych do zmiany spalonej żarówki? Ostatnio usłyszałem wersję unowocześnioną tej anegdoty. Ilu potrzeba coutch'ów by ją zmienić? Teoretycznie jeden, ale zasadniczo żarówka musi chcieć się wykręcić. Teraz konia z rzędem, temu, kto odpowie ilu trzeba gości aby dać radę dużej kolacji w restauracji Hammurabi w Olsztynie? Zasadniczo wystarczę sam bo na recenzje ostatnio latamy we dwóch, czyli ja i mój brzuch stąd pozwoliłem sobie zamówić kilka mięsnych dań wg sugestii szefa kuchni a miał wybitnie nosa do propozycji. 


Jeśli macie ochotę na konkretnego steak-a, odpowiednio wysmażonego, z grillowanymi warzywami, podanego w pięknym czarnym naczyniu, który idealnie podkreśla piękno T Bona to nie znajdziecie w Olsztynie lepszego miejsca. Tam wiedzą, jak obchodzić się z mięsem, które dostarczane jest bezpośrednio od hodowcy, nie gdzieś od pośredników sieciowych jak robi to większość restauracji. Tam dba się o jakość, przez co trzeba brać pod uwagę, że na dobre danie trzeba odrobinkę poczekać no i jeśli szukasz szybkiego fastzapchajdziuryfooda to raczej się tam nie wybieraj. 


Na czas oczekiwania na danie główne polecam zupę pomidorową, nie dość, że smakuje wyśmienicie, to głodnemu pozwala zaspokoić pierwszy głód. Hammurabi to Mercedes wśród restauracji. Lubisz baraninę ? a może jeszcze nie miałeś jeszcze okazji spróbować a chciałbyś? Jeśli chcesz mieć pewność, że to co dostaniesz na talerzu zapewni odpowiednie doznania Twoim kubkom smakowym, no i oczywiście, że po powrocie do domu zamiast pięknych wspomnień nie doznasz obstrukcji żołądkowych to nie widzę innej alternatywy niż restauracja z olsztyńskiej starówki. Olsztyn. Ul. Prosta 3/4







Share on Google Plus

About Obiektywnie o niczym, subiektywnie o wszystkim

Cześć, mam na imię Mariusz. Piszę sobie o wszystkim i o niczym. Czasami poważnie ocenię sobie jakąs firmę lub restaurację, albo też przetestuję jakiś produkt, albo zwyczajnie napisze o czymś co mnie denerwuje lub bawi. Enjoy.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentarze :

Prześlij komentarz